satu hari satu click...

Tuesday, June 28, 2011

Mengapa Dia?


Assalammualaikum...

Hari Jumaat adalah hari yang penuh bermakna. Sebab nya boleh tido lmbt, layan Fb puas2 dan boleh update blog. Tanpa melihat RPH yang memeningkan kepala, tanpa memikirkan hal anak murid dan tanpa semak buku murid. Cepat la berakhir minggu ke 14.
Aku jarang cerita pasal Dia kt blog or FB. Tapi kali nie aku nk cerita sikit kt blog pasal dia. Biar la orang cakap nk menunjuk ke apa ke. Peduli apa kan aku ada ko ada ke? Hehe..

Kenapa dia yang aku pilih? Kenapa dia dan bukan orang lain?

1.    Sebab aku dah kenal dia lebih 5 tahun.

2.    Sangat memahami aku

3.    Tersangat la romantik
4.    Pandai amik hati orang tua
5.    Pandai memujuk (aku bile gaduh tapi jarang la plak nk gaduhnya)
6.    Suka buat surprise
7.    Ada sifat melindungi (paling penting)
8.    Penyabar  (layan perangai aku yang x menentu)
9.    Rajin
10. Pandai masak (tu yg aku cari)
11. Time shopping sanggup pegang brg2 yang ak beli walaupun byk
12. Cepat sejuk bila marah
13.  Setia
14. Pandai buat lawak (sentiasa buat aku senyum)








Sumpah x nak cari lain dh. Hehe.. Harap dia la yang awal dan yang terakhir. Semoga hubungan aku ngn dia berkekalan. Doa kan aku ngan dia bahagia yer.. :)




***
Kalau Suka Boleh Like Sini

0 orang Cakap-cakap: