satu hari satu click...

Tuesday, November 22, 2011

Tahniah Harimau Muda...

Assalammualikum...

Haluuu blogger... Hari ini aku nk update blog sempena skuad Harimau menang dalam game bola sepak di sukan SEA menentang Indonesia.. 
Malaysia vs Indonesia 5-4..
disebabkan Malaysia menang aku nk update blog..
Bangga jadi rakyat Malaysia..
Walaupun aku kecewa sebab x dapat menikmati kemenangan saat akhir skuad negara sebab line internet umah aku cm hempeh tibe2 pulak die buat hal..
Nasib baik masa Malaysia gol pertama kau dapat tengok..
Gile mmg tension bile dengar sorakan kuat dari luar kecoh sekeliling upsi malam nie.. huhu..
Aku ngn member aku sorak jugak la sebab tau memey gol kan.. hehe
Malaysia berjaya kekalkan kejuaraan tahun nie..
Harap Malaysia dapat kekal kekal prestasi dan kejuaraan pada next2 game..
Game tadi memang best la.. 
Boleh sakit jantung aku..





disebabkan aku terlalu sibuk so aku xleh nk update blog.. 
tunggu semua nye selesai baru leh update..
ok dadaaaa..

***

Kalau Suka Boleh Like Sini

0 orang Cakap-cakap: