satu hari satu click...

Saturday, May 21, 2011

Bile bergelar Guru...

Assalammualaikum...

Kesian blog nie kesepian jew tanpa di update... lately i busy sikit... 
bile praktikum dh bermula banyak perkara x dapat buat... nk on FB pun dh x de mase... 
masa sangat mencemburui aku.. cuti pun kena g sekolah jgn cakap bile cuti cikgu pun cuti...
x de makna lagi kata2 tu...

sekarang aku dh bergelar guru perlatih di smk Methodist... 
bile dh jadi cikgu baru aku tau betapa susah nye nk mengajar murid yang sangat mecabar...
murid dulu dengaan sekarang sgt berbeza... nie la cabaran kerjaya guru masa kini...
lebih mengharukan baru seminggu aku kt sekolah aku dapat hadiah mase hari guru...
walaupun aku x mengajar dorg just masuk kelas ganti jew.. 
terasa diri ini di hargai... x lupe jugak pada kawan2 yang wish happy teacher day... 
thanks u alls...

banyak sebenar nye aku nk cerita nie sepanjang 2 minggu aku memulakan praktikum... 
x per la t aku story kat entry khas eh...


***
Kalau Suka Boleh Like Sini

0 orang Cakap-cakap: