satu hari satu click...

Wednesday, May 4, 2011

cara pemakaian Maskara...

Assalamualaikum...


yeaahh aku dh meninggal kan bumi tanjung malim dan kini berada di rumah sendiri... betul cakap orang rumah tu tempat paling best home sweet home... kini aku tengah menikmati kebahagian dan keseronokan berada di rumah bersama2 family dan orang2 yang disayangi... minggu nie je dapat merasa semua tu next week aku dh mule pegi sekolah so x ada masa lagi tuk menikmati tu semua... haha...

ok hari aku nk kongsi something dengan anda semua... aku ada jumpa toturial simple tentang pemakaian maskara... kenapa nk post pasal cara pakai maskara? semua orang tahu pakai maskara, bukan susah pun kan... but korang tahu ke cara yang korang pakai tu betul??
aku jarang pakai maskara sebab aku jenis suka tenyeh mata so nanti mata akan comot and hitam... so aku akan pakai maskara pada tempat2 yang tertentu je.. 

ok mari2 tengok tutorial nie... 
tutorial nie bukan aku yang buat aku amik kat blog Shazwani Hamid...
sape die?? kalau korang nak cari tentang skin care boleh la pegi usha blog die...


enjoy the watching... kalau nk pakai maskara boleh la try cara nie...
selamat mencuba...

***



Kalau Suka Boleh Like Sini

0 orang Cakap-cakap: