satu hari satu click...

Tuesday, September 6, 2011

Erti hubungan Sebuah Persahabatan...

Assalammualaikum..


Apa erti hubungan sahabat pada korang semua? 
Bagi korang sahabat tu penting x?
Mcm mana di kata hubungan sahabat antara sahabat?
itu yang bermain di minda saya sekarang..
Siapa yang boleh di kata kan dia la sahabat terbaik kite..


Bukan senang nk cari sahabat yang boleh faham diri kite sepenuhnya..
susah nk cari kawan yang suka sama, sedih pun sama..
Susah nk cari kawan yg sentiasa ingat kite..
susah nak cari kawan yang boleh kongsi berita gembira dan sedih sama2 ngan kita..
susah nk cari sahabat yang boleh kongsi everything x de rahsia2..
and bukan senang nk cari kawan yang boleh di tegur dan dengar nasihat kita..


Buat masa nie adik beradik and mak saya la Sahabat terbaik..
Mereka sentiasa dengan saya walaupun pada jarak yang jauh..
Mereka sentiasa faham kan diri saya..
Mereka ada time suka dan duka saya..
Mereka boleh kongsi everything dengan saya..
Mereka la sahabat terbaik saya..


Sahabat x kan pernah lupa kan kite walaupun dia punya teman lain..
Sahabat x kan lupe kan kite walaupun die dh ada BF..
Sahabat x kan tipu kite..
Sahabat x kan khianat diri kite..
Sahabat x kan lupe kite time die senang..


Sahabat yang baik akan sentiasa ada dengan kita walaupun pada jarak yang jauh.. 
Apakah erti sahabat jika tubuh kite lupa kan dia sedang kite sentiasa igt kan die.. 
Apa erti sahabat bila kita saja yang amik berat diri die sedang kan die nk tanya khabar pun ssh.. 
Apa erti sahabat bile kite sapa die kt chat die buat x tahu je..
Apa erti sahabat bile time birthday dapat call free kite call die tapi time birthday die satu call pun kite x dapat dari die..
Apa erti sahabat jika kite tegur and suruh berubah but die still cm tu jugak..

And Now baru saya tahu erti sebuah persahabatan.. 

" A friend can tell you things you don't want to tell yourself "








Kalau Suka Boleh Like Sini

0 orang Cakap-cakap: