satu hari satu click...

Friday, March 11, 2011

Mari Buat duit dengan semudah ABC

Assalammualaikum....

Kesian aku tgk Blog aku nie... Sunyi sepi jew kan and dah bersawang x di update... ishh suri la aku busy menyiapkan tugasan-tugasan yang perlu di submit dalam 2/3 minggu lagi... tensionn nye jgn ckp la... hilang tension bile blogwalking...hehe and tgk duit dh semakin naik... hari tu aku check Nuffnang duit dh naik walaupun sedikit x per lame2 jadi bukit kan...

ok hari ni aku nk cerita pasal Heartbeat... Heartbeat hanya menjual barang-barang souvenir dari kedainya. apa yang mudahnya Heartbeat memerlukan anda untuk menjadikan blog sebagai tapak iklannya. Heartbeat bukan pesaing nuffnang so anda boleh gunakan heartbeat sebagai usaha untuk mendapatkan pendapatan dengan semudah ABC satu hari satu click... hehe...


Mudah jew anda perlu letakkan baner di bawah nie didalam blog anda...

(Click banner kat atas untuk mendaftar)

Bila pengunjung blog anda klik pada banner anda akan dapa RM0.04 sen....
Setiap IP hanya satu klik untuk sehari...

Apa tunggu lagi mari la berdaftar di Heartbeat... anda akan dapat duit tanpa berpeluh hanya satu click sehari dah boleh dapat duit...

(sila click pada banner di atas untuk mendaftar)



Kalau Suka Boleh Like Sini

0 orang Cakap-cakap: