satu hari satu click...

Saturday, April 2, 2011

Terima Kasih Daun Keladi... :)

Assalamualikum...

huhu lame agak nya blog nie x di update... intai2 gitu jew.. hehe masa sgt cemburu dengan blog nie so mmg x de kesampaian nk update blog just blog walking jew...

x per t byk masa nk update blog klu boleh nk buat satu hari 8 kali update blog... hehe boleh ke??
boleh x boleh tu belakang kire la.. kena try dulu...
saya tulis blog bukan nk femes ok...

x mau cite pnjg2 dh straits to the point jew...
dh nk dekat 3 bulan aku berblog.. and jumlah pengunjung pun dh meningkat....


walaupun follower aku x bape ramai its ok la... bukan bermaksud blog aku x de org masuk kan...
aku x nak la jadi cm sesetengah blogger tu bile dh follow blog org paksa la org follow blog die...
" i dh follow blog u.. u follow balik blog i..." sampai begitu sekali kan...
hehe style dorg cmtu kan suke hati dorg la kan...

Terima Kasih yer Pada siapa yang sudi singgah, baca, lawat blog aku...
teruskan la membaca blog nie yang banyak lagi kekurangan nye...

***

Kalau Suka Boleh Like Sini

2 orang Cakap-cakap:

fynahere said...

welcome back! hehe

Atikah saleh aKa Yun Yun said...

yer tq... tp still x dpt nk update lg... adehh... bz2...