satu hari satu click...

Friday, April 8, 2011

which One??

Assalammualaikum...

sekarang ada niat2 nk tukar fon... dari fon kecik nk ke fon besar... sekarang kan trend pakai fon besar like BB... Hohoo buat mase sekarang saya tidak mampu untuk memiliki mu BB... tunggu la Poket saya kembung sedikit... Boleh la saya rembat mu BB... hehe... mmg terliur la klu tgk BB nie de sape sudi belanje saya BB??
muke x malu mintak kt orang... no..no... bile sendiri eh cik Atikah oiii jgn duk mintak orang nnt mak marah...

see me next year ok... 

buat masa nie bb bukan la pilihan aku... aku nk fon touch screen atau like2 BB la... tapi aku more pada touch screen dah lame tu mengidam... insyaallah de rezeki de la merasa kan...
And aku nk fon yang de wireless atau more pada intenet hehe senang kit nk berFB, boleh check email, boleh on9.. kt mane2 pun boleh ber FB... x dapat iphone ala2 iphone pun boleh la... buat masa sekarang aku just servey jew fon yang menepati cita rasa... tau la dh servey2 byk lak yang terbekanan di hati nie... so sekarang dh x tau nk pilih yang mana... hehe...
cam betul2 jew jadi beli kan... insyaallah...

antara yang menjadi pilihan hati ialah :

Nokia C6


Nokia C7


Nokia E72


Nokia E5

which one?? x tahu nk pilih yg mana satu semua bekenan dah... banyak sgt pilihan susah nk pilih yang terbaik kan... nnt beli yang nie dh pakai menyesal nape la x pilih yang lg satu tu... haha x nak jadi cm tuu... klu boleh nk pakai fon tu dalam masa yang lame bukan kejap2 tukar... huhu x suke cm tu ssh t banyak no2 hilang... 
so uall yang mane patut di pilih?
isyaallah klu de rezeki lebih dapat la merasa fon baru this year...
hehehe..

***



Kalau Suka Boleh Like Sini

0 orang Cakap-cakap: