satu hari satu click...

Friday, April 22, 2011

Menu lunch And BreakFast terbaru KFC...


Assalammualaikum...

sekarang aku tengah goyang2 kaki gap dari exam selama seminggu... x de makne nye seminggu aku nk stdy... beku kot otak aku nnt... stdy still stdy la tapi diselang seli kan dengan beberapa aktivit merehat kan minda....
yeahhh antara nye ialah menonton movie2 yang terlepas... nk wat cm ne duduk kat tanjung malim nie x de wayang so selalu jew miss movie yang best2... so mase yang ade di gunakan dengan baik nye...

dh bosan tgk movie update blog pulak... haha amek ko satu hari sampai 2,3 post... hehe kes kebosanan la tu... tengah de idea nk update so update la.. 

and aktiviti yang paling aku suke yeahh makan-makan... bab makan semua orang sukan kan.. sape x suke makan kan... semalam aku, Syue and Yet lunch kat kfc... ktorg dh plan hari sebelum kul 1 serbu Kfc...
ktorg pun siap2 la kul 1 terus g serbu kfc... ok sampai2 jew kfc x ramai org so x pyh nk beratur panjg2... 
ktorg pun order la set lunch.... seriusly mmg murah menu lunch nye dan berbaloi la.. klu nk save duit boleh la...
klu mkn kt kedai besa pun lebih kurang je kot... sekali sekala makan x per kan... hehe hilang mood diet aku... 

KFC Lunch Treats

aku amek set C cam nasi ayam la kan... no bad la aku suke rase nasi tuu and aku amek lagi satu menu cheezy wedges itu wajib klu makan kt kfc... hehe





yeahh lepas bayar member nie yet dapat kupon for breakfast... banyak kot dapat nye... 
so kami pun dicide la kan besok bgn awl2 pegi breakfast kat KFC... rugi klu kupon tu x digunakan murah pun murah hanya RM3.75 *dah masuk sekali tax dapat breakfast cheezy egg bun... perghhh rase nye mmg sedap... bile makan tu meleleh cheezy die kat tepi... and coffee pun not bad la sedap tapi x leh lawan ngn coffee mcd...

cheezy egg bun with coffee


muke baru bgn tido...

mari bancuh coffee..



lihat la kami firts costumer... x de orang pun... hehe kupon ade lagi so esok boleh breakfast lagi kat sini... kupon tu boleh gune sampai 26 april nie jew... guna la sampai habis...

walaupun kfc dh kenal kan menu breakfast tapi still x leh lawan menu breakfast MCD... 

***



Kalau Suka Boleh Like Sini

2 orang Cakap-cakap:

yettisme said...

mahu gambar2 disini ;))

Atikah saleh aKa Yun Yun said...

hehe sila2 amek jgn segan silu yer...