satu hari satu click...

Thursday, August 11, 2011

Happy BirthDay To me..

Assalamualikum..


Tanggal 27 Julai yang lepas adalah hari dimana aku dilahirkan.. Tarikh ini akan diingati sampai mati.. Mane ada orang yang lupe Birthday sendiri kan .. Tipu la.. Klu ada pun mesti buat2 lupe..
Bile dah besar panjang ini sambut birthday rase suam2 kuku jew la.. maklum la dh besar kan malu nk sambut berbagaikan. Cukup lah dengan ucapan dari famly, kawan2, dan juga Dia.. 

Terima kasih pada wish my birthday kt wall fb mahu pun sms kat fon.. Tq sbb ingat birthday walaupun aku tahu FB yang ingat kan korg birthday aku.. hehe..

ada la bape orang kwn aku yang tarikh lahirnye dekat2 ngn tarikh lahir aku.. 
Nurul Syuhada dan zul fazli - 30 julai.. so ktorg dicide nk celebrate birthday ktorg..
Ktorg dicide buat after puasa dekat Shabu-Shabu.. makan steambot..
aku and adik beradik aku, my BF, Syue, Fieda and Joy.. Yuni datang di saat akhir..
Konsep kat shabu-shabu nie makan sampai kenyang.. sebab konsep nye buffet..
Makan la korang sampai muntah..









Nie die birthday gurl..



My Fav pict.. So sweet.. hehe




Nie dia birthday boy..



antara org yang memeriah kan majlis.. hehe penuh kan meja.. 
mmg semua kuat makan.. Rugi klu x mkn sebab kita dh byr kan.. 
kenyang sampai ke malam.. :)





Kalau Suka Boleh Like Sini

2 orang Cakap-cakap:

shazlea shayla @ maria said...

happy birthday dear! salam kenal =)

Atikah saleh aKa Yun Yun said...

tq yer.. salam pknaln jugak.. :)