satu hari satu click...

Thursday, August 18, 2011

Sedih sesangat..

Assalammualaikum...


Aku baru selesai di Observe untuk kali terakhir mungkin.. Sepatut bile semua dh selesai mesti la rase happy.. 
tapi aku dilanda kesedihan..
serius mme sedih dan terasa teraniaya dapat lect mcm nie..
orang lain lepas observe kemain happy dengan ayat2 yang menunjukkan dorg la yang terbaek..
tapi aku dibasahi dengan air mata..

Aku sendiri x faham apa yang lect aku nak.. bila tanye yang lain senang2 je dpt pujian, dpt mark tinggi tanpa komen yang menyakitkan hati..
Komen yang sgt x ilmiah..
ada part2 komen tu sgt lawak..
klu lect yang profesional benda tu x kan di ambil kira..
tapi En nie hal bodo pun nk komen..
X masuk akal..
Lect yang ada Profesor pun x observe guru pelatih seteruk nie.. 
aku bagi cikgu2 laen baca.. semua pakat cakap apa punya lect nie..
aku plak yang malu sbb lect tu dtg nye dari upsi..
aku guru pelatih bukan guru yang dh 10 tahun mengajar semua benda nk kena buat dalam satu P&P..
Klu En nk semua tu pegi la observe guru yang dh mengajar berpuluh2 tahun..
tgk la ada x semua yang en nk..
aku sedar banyak benda aku perlu baiki and aku bukan guru yang sempurna..
sbb tu aku di panggil guru pelatih..

Aku sangat kecewa dengan sikap pengetua..
boleh cakap kt lect x kenal aku..
WHAT THE HELL..
yang ko tgk aku hari2 kat bilik guru tu ape..
Jgn la ckp x kenal..
if ckp x cam ok la gak..
ko dh bagi feed back yang negatif kt lect aku..
kenapa ko x nk ckp yang ko x nk kenal kami guru2 praktikum nie..
Pengetua yg sgt tidak mesra..
Tempias nye kena kat kami..
betul2 teraniaya..

Sedih.. sedih sampai waktu solat pun x kusyuk air mate mengalir jew..
Bila terkenangkan mark yang bakal diterima..
Dugaan di bulan puasa.. 
YA ALLAH tabah hati aku..





Kalau Suka Boleh Like Sini

0 orang Cakap-cakap: