satu hari satu click...

Saturday, February 26, 2011

Movie Yang Wajib Tonton

Assalamualaikum...

Hari tu aku rajin pulak Search movie apa yang best akan keluar kat wayang... then aku terjumpa la beberapa movie yg bagi aku best la rugi kalau x tengok.... dh dapat tajuk2 movie yg akan keluar aku g youtube lak nk tgk triller... klu nk tau best ke x mesti la kena tgk triller nye kan... dari situ kita akan tau serba sedikit pasal cite tu... antara cerita yang wajib aku dan korang tonton ialah....
.
.
.
***


I AM NUMBER FOUR





BEASTLY




SUCKER PUNCH




BATTLE : LOS ANGELES 




Kalau Suka Boleh Like Sini

6 orang Cakap-cakap:

Fariza Fauzi said...

ummphh ! best ni..hmm tapi nk pg tgk tu bilaa la yee..bz jee

Atikah saleh aKa Yun Yun said...

hehe tau x pe... tp kan cite beastly tu best la.. mst tgk tu... nasib la lmbt g kuar...

syuhada said...

jom eka...eka...biler kiter nk g tgok movie s'Sm nie?

Atikah saleh aKa Yun Yun said...

jom la... ika on jew...

syuhada said...

huk8x, mari mnonton movie Sblm kiter g praktikum

Atikah saleh aKa Yun Yun said...

hehe mase praktikum pun leh tgk.. jgn riso kt mnjg de panggung... hehe