satu hari satu click...

Monday, February 14, 2011

Have Nice Days Part 2

Assalamualaikum....
kali nie entry untuk have nice days part 2 plak... tapi kali nie aku x nk cerita byk2...
nak jamu mata korang ngn gambar2 jew... hehe...
.
.
.
.
.
.





Belakang aku pun korang nk tangkap....


hodoh betul muke aku.... 


Perkara wajib bile jumpa toilet yang cantik...


Cam nk berenang je kat kolam belakang tu....


Pekara wajib lagi...





tembam nya pipi aku... 


asal ntah muke rizam jadi cam tu....


masa nie ngah panas so kena keluarkan payung ajaib...


Ngan nangka pun nk amek gambar... hehe...
yg pakai tie tu prof aku...

wah bertebangan selendang aku....


wah nie pun sama...


mari menyempit kat camera orang...


pantang nampak rumput hijau wajib amek gambar...


gasak la walaupun panas... janji dapat bergambar... hehe..


Dan2 nak snap gambar aku buang je payung tu....


 payung yang nk jahanam dah....

wah pipi aku.... 




Sekian Terima Kasih....
Kalau Suka Boleh Like Sini

4 orang Cakap-cakap:

fariza fauzi said...

whoa...bestnya :)

call me bella ok said...

wahhh cantiknya pic...dimana ya kamoo....tank too acad ok...mak suka nk..:)

apisv2 said...

slm kunjungan
nice blog;)
cntik awk;D
blog apisv2

Atikah saleh aKa Yun Yun said...

fariza : sgt best...

bella : di putrajaya la... yer tq to acad...

apisv2 : welcome... tq...:)