satu hari satu click...

Monday, February 7, 2011

Satu Bulan...

Assalamualaikum...
yeaahh My Baby blog dh berusia satu bulan... Tahniah pada diri sendiri coz dah berjaya berblogging selama satu bulan... Hari dah masuk satu bulan satu hari... masih baru lagi dalam dunia blogging hope senior blh la tunjuk ajar pada baby blog nie... hehe...

Aku still batuk-batuk lagi.... bertambah teruk lagi... so mood untuk menulis dan update blog tertangguh.... 
Anywy aku nak bagi tau kawan aku de buat contents kat blog die so sape2 yang berminat nak join blh la pegi blog ini Yet... Aku nk join tapi sekarang busy sangat so tunggu la kalau sempat aku masuk la... 
entry paling simple k... 
Dadaaa....


Nampak kurus plak... hemmhemm...

Kalau Suka Boleh Like Sini

2 orang Cakap-cakap:

syuhada said...

hye eka!....heee, wah, Syue2 Suker r pic eka tu..cntik, p nmpk krS ker?..ahakS!

Atikah saleh aKa Yun Yun said...

tq syue... cntek ke?? ckit kot...
nmpk kit kurus.... tp sebnr nyee... tett...