satu hari satu click...

Thursday, February 24, 2011

Sesi Menternak Lemak....

Assalamualaikum...


Peristiwa nie berlaku minggu lepas.... lepas abh kelas perut masing-masing berbunyi2 tanda untuk di isi....
mula request macam2 makanan.... aku lak request nak makan pizza sbb lama dah aku mengidam nk makan pizza... Cam orang mengandung lak ngidam2... peduli pe kan dh perut nak makan isi jew la... hehe tu semua kehendak nk membazir duit... x per la sekali sekala....

setibanya di pizza hut... nie first time aku g pizza kat tanjung malim nie... selalu nya aku makan pizza kat area sitiawan jew.... sesi mengoder pun berjalan la.... waiter yang layan ktorg tu ok so ktorg pun buli die skit... hehe... tanye mcm2 kesian kt budak tu mybe dia baru kerja kot... hehe so serving die mmg tiptop la... aku pun order speageti cabonara + bread stick + chicken soup... tadi pert teringin nk makan pizza tp bila sampai pizza order laen plak... sebab rambang mata tgk menu kt pizza tu... aku nk makan choclate vorcano tapi dh abih kempunan aku... ishhh...

apa kate korg layan plak gambar kt bawah nie... hehe...
ok layannnzzz....


****

mari jamu mata anda dengan makanan yg cukup sedap...
(yang mengadungi lemak yg terkira)

CHICKEN SOUP




GARLIC BREAD




 MEATBALL BOLOGAISE




 HAWAIIAN SUPREME




CREAMY CARBONARA



huhu banyakkan mmg terliur... minta maaf yer baut korg terliur... so pegi la terjah pizza hut terdekat dengan korg... hehe...
first yang sampai  chicken soup and garlic bread... makan tu jew pun d kenyang belum lagi makan makanan yang laen... nak x nak makan je la bg abh... klu x abh jangan risau boleh tapaw bawak balik....

muka teruja makan meet ball bologaise


huhu sape la yg makan sampai licin tu... perghh 



muka gembira kenyang...


dh kenyang apa lagi snap2 gmbr la..

syue2 happy dapat makn soup...
De ke syue ckp boleh x kalau dtg Pizza makan soup jew.... hehe...


***** 


Kalau Suka Boleh Like Sini

2 orang Cakap-cakap:

Fariza Fauzi said...

ok.sedap.jeles xdapat makan... :(

Atikah saleh aKa Yun Yun said...

hehe sila la jelez eh...
pe lagi g la serbu pizza kt pekan tu...