satu hari satu click...

Sunday, January 9, 2011

FACEBOOK WILL END ON MARCH 15th!

Assalamualaikum..
Seperti biasa bangun tido mandi2 pastu kemas apa yang patut... And then On lappy untuk on9... Firstly mesti la On9 Facebook...  pastu de Notifications mesej... so bukak la rupanya dari housemate aku gak.. kitaorang nie walaupun duk serumah tapi still masej2 kt Fb hehe maklum dia duk kt atas and aku kat bawah malas nk turun semata-mata nk bagitau pasal benda nie jew so mesej jew la kat Fb.. Dia punya mesej berbunyi seperti ini :

hah eka, law paSnie fb dh x der...kiter nk kena lyn per plak ekh ka...wat twitter ah jom... 

Nak tahu lebih lanjut bukak la link kat atas tu... Mark Zuckerberg bagitau la sebab pe die nak tutup Facebook.. Mark Zuckerberg ko akan menyusahkan semua orang... terutamanya orang yang berniaga online kat FB tu.. And aku pun dah x boleh nak shopping on9.. huhu.. So aku lucky sikit la sebab aku dah ada Blog sendiri so Fb x de pun Is ok kan... hehe... Kawan2 ku semua mari la kita tambah kan forum dalam blog nie baru meriah... hehe...
Ok cukup la entry untuk hari ini yer.. Dadaa...
Kalau Suka Boleh Like Sini

0 orang Cakap-cakap: