satu hari satu click...

Friday, January 7, 2011

Minggu Pertama....

Assalamualaikum..
Minggu nie adalah minggu pertama aku di Upsi untuk menjalani kehidupan student universiti semester 6... Pejam celik pejam celik aku dh masuk sem 6 lagi 2 sem jew nak abih kan stdy... So bile dah makin nak abh stdy makin banyak benda la yang kena buat... anywy, sem nie adalah sem yang paling berat la aku rasa... 

Ya Allah kuat kan la aku untuk aku hadapi dugaan mahupun kesusahan sepanjang semester nie dan Kau permudahkan segala urusan aku... Aminnnnnnnn... Nie semua disebabkan semester depan aku kena menjalani praktikum atau latihan mengajar kt sekolah... Disebabkan aku dah nk kena g mengajar kat sekolah oleh itu sem nie banyak subjek yang membuatkan aku kena wat ala2 mengajar kt sekolah.... Mmg mencabar nak buat cam mane dh name lagi nak jadi cikgu kan so kena tempuh... Semoga saya boleh menjadi guru yang boleh mendidik pelajar hingga berjaya.. yeahhh semangat... 


Nie die jadual aku untuk semester nie.. Tu belum masuk lagi kelas amali...
Fening.. Fening.. Fening..

Minggu pertama lecture dah bagi asgmnt untuk dibuat.. Bagus awal2 dah bagi asgmnt.. Owhh lupe semester nie juga aku kena wt proposal tuk tesis... wah2 TESIS tu.. Bile dgr mmg gerun.. Berita nie baru je aku tahu dari kawan aku.. Semua duk risau nak cari tajuk apa tuk tesis and sape lecture bimbingan dorg.. 
kawan2 semua jangan risau k anda semua boleh buat nye same2 kite usaha kan yer.. hehe..

ok cukup la update blog untuk hari nie.. x mau merepek panjang2 sangat.. Buat masa nie aku x ada lagi Followers hehe sebab sape pun x tau yang aku dah bina Blog sendiri.. Belum masa lagi aku nak publish kan blog aku nie.. 
ok cukup entry tuk hari nie kalau de mase lagi aku update blog.. :D


Kalau Suka Boleh Like Sini

0 orang Cakap-cakap: