satu hari satu click...

Saturday, January 8, 2011

Mereka Kesayangan Ku...

Assalamualaikum..
Rajin lak hari2 update blog... sementara x sibuk nie boleh la rajin kan diri nie nk update blog.. klu dah sibuk dengan itu dan nie nk update blog pun dh x sempat... hehe.. Dah nak dekat seminggu aku kt tanjung malim.. Apa lagi home sick pun datang la melanda diri nie... huurmmm serius dah mule rindu rinduan.. Rindu sape hehe?? Mesti la rindu kan keluarga bohong la kalau cakap x rindu.. huhu ishh sedih2 plak..  Syukur sesangat sebab Allah dah kurniakan aku Keluarga yang besar dan saling sayang menyanyi.. Dan Allah kurniakan orang2 kesayangan aku... 

Alhamdullillah..

 I love My Famly



 3 Beradik yang suka bercakar...


wonderful sister..

 Adik beradik yg pantang jumpa camera...



Adik dan Abang Yun yun rindu same kamu...

Ya Allah syukur sebab kau berikan aku mereka.. Mereka la yang menceriakan hidup aku.. Mereka semua buat aku sentiasa tersenyum.. Mereka juga membuat aku kuat untuk terus kan hidup.. Sesungguh nya aku sayang mereka seperti nyawa aku.. 


Bile balik rumah saya x ramai kawan yang betul2 rapat.. ada beberapa je.. So mereka2 yang di beri oleh Dia lah memenuhi hidup saya.. Bile mereka2 nie x de ofcouse la rindu kan terutama sekali pada adik.. aku mmg rapat ngn die.. boleh dikata kan die la buah hati aku.. Balik jew mesti nk jumpa die nk maen2 ngn die bwk die jalan2... she call me Yun yun.. bile pagi2 bgn kejut kan aku nangis2 panggil "yun yun" pastu buat muke monyok.. boleh di katakan die la jam pengerakkan aku bgn tido.. she had beautiful eye.. Sesiapa je yang tgk die mst cakap cantik nye mata.. Die pantang kalau nampak aku pakai tudung mesti duduk rapat2 kt aku sebab die dh tau kalau aku pakai tudung mesti nak keluar that mean keluar jalan2.. Kami sgt la rapat buktinya  die demam dalam tido sebut2 nama aku.. hehe gudik2.. 






sekali lagi Thankful Allah sebab bagi mereka dalam hidup aku.. 




Kalau Suka Boleh Like Sini

0 orang Cakap-cakap: